El dilluns 17 de juny INSTINT estrenarà un nou format de diàleg amb dos dels periodistes del moment, Jordi Évole i Ana Pastor, una conversa al voltant de l'interrogant "¿Estamos bien informados?". Un diàleg que prendrà com a tret de sortida el món sobreinformat en el que vivim. Podríem dir que en l'actualitat accedim i consumim a més informació que mai. No obstant, ¿aquest fet equival a estar ben informats?. En resum, una conversa que reflexionarà sobre el periodisme actual i la qualitat de la informació que consumim.

Dilluns 17 de juny a les 20h. al Teatre BARTS de Barcelona. Entrades a la venda a Instint.tv i a la taquilla del teatre.

INSTINT: Ana Pastor + Jordi Évole
Segueix-nos a Instint.tv, Twitter, Facebook i Pinterest.
En: Casa Terrat Instint 
Tags: ana pastor barts instint jordi évole 
Viernes, 17 de mayo de 2013 • 13:23h.


Acceder a datos como el número oficial de desahucios, saber quién hace donativos a un partido político, conocer el desglose de gastos de la Casa Real, conocer el resultado de las inspecciones sanitarias de los restaurantes o los tiempos de espera en los hospitales son datos que, gracias a las leyes de transparencia, están disponibles para los ciudadanos en los países de nuestro entorno. En España no.

Conoceremos la opinión de los expertos sobre la ley de transparencia que actualmente se está tramitando en nuestro país y Jordi Évole viajará hasta el Reino Unido para ver cómo comparte la información un país con mentalidad claramente transparente. Descubrimos para qué sirve el acceso a la información para los ciudadanos, cómo repercute en la vida política y si ayuda a controlar la corrupción.

El programa acaba con Jordi Évole entrevistando a Julian Assange, fundador de Wikileaks, cuya organización se dedica al acceso y divulgación a escala global de todo tipo de documentos gubernamentales secretos. ¿Hay límites para la transparencia?

Este domingo, Salvados presenta entrevista a Julian Assange, a las 21:30h en la Sexta.

SALVADOS en la red
SALVADOS en laSexta | @JordiÉvole | @SalvadosTv | Facebook
En: Salvados laSexta 
Tags: borja bergareche chris bryant julian assange mar cabra 
Viernes, 17 de mayo de 2013 • 11:51h.

La tertúlia de "La Riera" torna amb més força que mai, i com sempre arriba per plantejar diferents reptes als seguidors de la sèrie. Amb col·laboradors de luxe com l'àvia Remei, Pere Mas, Ana Boadas, Mercè Comes i David Balaguer, i sota la moderació del mestre de cerimònies Espartac Peran, aquesta taula rodona tractarà qüestions sensibles que afecten personatges com en Claudi i la Lídia, que ens han fet parlar molt aquesta setmana. Analitzarem el pacte que han fet, i mirarem d'esbrinar si s'acabarà fent realitat... En Salva ha estat un covard, això és indubtable, però es pot entendre aquesta actitut? És massa fàcil criticar-la? Ho debatrem a la tertúlia de demà on també mirarem el Sergi amb uns altres ulls. Potser a la Mercè la té enganyada, però a nosaltres no...

En aquest programa també parlarem d'art i de com no perdre els papers davant de qualsevol manifestació artística, amb el nostre expert en bones maneres, Marc Giró.

També us presentarem "Superavis", el nou programa del Club Super3 en què els nens parlen en to d'humor de com és la seva relació amb els avis. En parlem amb Gerard Hausmann, director del canal Super3.

I abans de marxar de cap de setmana sentirem el directe de Nena Daconte, que ens presenta el single "Disparé"; tot un èxit inclós en el seu últim treball discogràfic "Solo muerdo por tí" i sona així:


Participa en directe amb nosaltres mitjançant Twitter i Facebook.
En: Divendres Tv3 
Tags: david balaguer espartac peran gerard hausmann marc giró mercè comes nena daconte 
Viernes, 17 de mayo de 2013 • 01:17h.

Xavier Sala i MartínAquest dijous, a la tertúlia d'actualitat, tornem a retallar distàncies entre els nostres espectadors i els més elevats conceptes d'economia, gràcies a una nova classe magistral de Xavier Sala i Martín. El professor d'Economia de la Universitat Columbia torna al programa després d'unes setmanes d'absència. Amb ell comentarem les notícies econòmiques dels últims dies.

També parlarem de negocis d'èxit amb denominació d'origen catalana, amb el jove emprenedor Pau Garcia-Milà. En aquesta ocasió, detectarem tres grans iniciatives, com la dels emprenedors que han patentat l'adhesiu "nosalpiques" per reduir les esquitxades dels urinaris, una cooperativa nascuda a Girona que ofereix energia verda, i la primera aplicació de missatgeria instantània (com Whatsapp o Line) que possibilita posar fi als missatges erronis o insegurs.

Aquest serà l'últim dia d'Espartac Peran voltant pels carrers de Sant Feliu de Codines. Ho aprofitarem i farem una passejada per descobrir tota la riquesa del monestir de Sant Miquel del Fai, una de les construccions més ben conservades i representatives del gòtic català, que, a més, està envoltada pel paratge natural dels Cingles de Bertí. Amb l'historiador Josep Maria Solé i Sabaté.
I continuarem amb el concurs "Muse". Descobreix durant el programa les pistes amagades del grup britànic i guanya entrades per veure'ls en directe a Barcelona i Londres!

Avui a la tarda a Tv3, 16:40h.

Participa en directe amb nosaltres mitjançant Twitter i Facebook.
En: Divendres Tv3 
Tags: josep maria solé i sabaté muse pau garcia-milà xavier sala i martín 
Jueves, 16 de mayo de 2013 • 00:17h.

Ramon CarnerAquest dimecres, el programa DIVENDRES acull Ramon Carner, president del Cercle Català de Negocis i creador de la marca "Catalonian Food", un segell que vol agrupar petits artesans del país i exportar els seus productes arreu del món. "Catalonian Food" neix de la responsabilitat social de buscar sortides de mercat adaptades a les petites empreses del teixit empresarial català, i es va presentar a Londres el 3 de maig dins del marc d'una fira gastronòmica.

També dedicarem una part del programa a parlar de música. Coincidint amb la celebració del certamen d'Eurovisió aquest cap de setmana, coneixerem els secrets que amaguen les cançons d'intèrprets catalans que han passat per aquest festival, al costat del periodista musical Pep Blay.

Aquesta setmana hem seguit Espartac Peran pels carrers de Sant Feliu de Codines. Avui us recomanarem quins racons no us podeu perdre si aneu a fer turisme a Sant Feliu de Codines i al paratge natural de Sant Miquel del Fai, a la comarca del Vallès Oriental.

La tertúlia d'actualitat del dimecres, com sempre, amb el jutge Santiago Vidal i les veus dels escriptors i periodistes Màrius Carol, Sílvia Soler, Manuel Cuyàs i Núria Coll.
I molt atents a les pistes del concurs "Muse". Continuarem regalant entrades per gaudir del concert de la banda britànica a Barcelona i Londres.

Participa en directe amb nosaltres mitjançant Twitter i Facebook.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Siguiente » | Última »»
[ Páginas: 1 / 398 ]